Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Ο gadget-άκιας

Οικονομική κρίση... Χαμός... Φτώχεια, διαδηλώσεις, αυξήσεις... Το ΦΠΑ που σε λίγο θα φτάσει σε επίπεδα θερμοκρασίας τον Αύγουστο και μεις στη μέση! Έτσι και εγώ από το μετερίζι μου με τους τρεις πυρήνες, την τεράστια RAM και την επίπεδη οθόνη μου, είπα να ασχοληθώ με αυτό ακριβώς...

Με την τεχνολογία και την ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ που θα έλεγε και ο Λιακόπουλος ο φίλος μου!

Διαφημίσεις, τεχνολογικά επιτεύγματα και επίπεδες οθόνες που δείχνουν πάντα επίπεδες κοιλιές όταν πάτε να τις αγοράσετε στο μαγαζί. Κινητά με κάμερα, με symbian, με bluetooth, με ασύρματα δίκτυα και με μεγάλες οθόνες αφής γιατί τελικά μόνο αυτά ακουμπάτε τόσες φορές την ημέρα.

Μέσα στην μεγάλη σας νιρβάνα, ζείτε και βρήκατε πολλοί από εσάς κάτι νέο να κυνηγάτε... Την τεχνολογία που δυστυχώς τρέχει με ταχύτητες που ο φτωχός μισθός σας αδυνατεί να ακολουθήσει! Και έτσι, τις κάνετε δόσεις, τις κάνετε στερήσεις από άλλα πράγματα σίγουρα πιο σημαντικά. Και εκεί που όλος ο κόσμος ψάχνει να δει ποιοι έφαγαν τα λεφτά, εγώ κάνω τον ανήξερο και κοιτάζω προς Πέτρου Ράλλη, προς Σύνταγμα, προς Συγγρού και όπου αλλού έχουν σηκωθεί αυτοί οι ναοί της σύγχρονης θρησκείας σας!

Ω! Έλληνες τρισμέγιστος λαός της υφηλίου, πάτε και κάνετε όλα τα αντίστοιχα gadget-o-μάγαζα ζάμπλουτα γιατί θέλετε να βλέπετε τη μπαλάρα σας κάθε Κυριακή μεγάλη σαν το κεφάλι σας! Στην τηλεόραση Full HD, Led, Stereo, Dolby Surround την 50άρα! Που στο δυάρι που μένετε, δεν χωράει γιατί θέλει 5 μέτρα απόσταση από τον καναπέ, και εσάς το σαλόνι είναι 2 επί 3! Αλλά την βάλατε για να την κοιτάτε στο μισό μέτρο, της στρώσατε και σεμεδάκια πάνω, και κοιτάτε τη Γερμανού τις Κυριακές και λέτε... "Πωπω, γέρασε κι αυτή!". Ναι, γιατί βλέπεις τη ρυτίδα σε High Definition και τρομάζεις!

Γίνατε όλοι ειδικοί της τεχνολογίας και έχετε άποψη για τα πάντα! Ξέρετε ότι το τάδε κινητό είναι καλύτερο και δεν καταδέχεστε την φτηνή τηλεόραση γιατί η άλλη, η νέα έχει 400 MHz ρυθμό ανανέωσης ενώ η παλιά έχει 100! Και δεν καταλαβαίνετε ότι πολλά από αυτά είναι ζήτημα να τα αντιλαμβάνεται το μάτι σας καλά καλά! Έχετε ντυθεί με 100 ευρώ πατόκορφα και κουβαλάτε στην τσέπη σας άλλα 500 ευρώ με την μορφή του νέου iPhone...! Είμαστε φτηνοί στα βασικά έξοδα διαβίωσης μας και ακριβοί στα αξεσουάρ και τα είδη πολυτελείας!

Αλλάζετε τους υπολογιστές σαν τα πουκάμισα κάθε δυο χρόνια και ούτε, γιατί ο παλιός είναι πλέον αργός, ή γιατί βγήκε το νέο μοντέλο που είναι πιο γρήγορο από το παλιό! Ποιος; Ο Έλληνας! Που πριν δέκα χρόνια δεν είχε κινητό! Που αναρωτιόταν αν όταν δεν έχει σήμα στο κινητό, μπορεί να παίζει κανονικά τα παιχνίδια! Που έμαθε να βγάζει φωτογραφίες διακοπών με μια μηχανή μιας χρήσης από το περίπτερο, και τώρα ψάχνει την κάμερα με τον ενσωματωμένο σκληρό δίσκο και το video HD.

Δεν είμαι κατά της τεχνολογίας! Έχω πληρώσει και πληρώνω το μερίδιο μου για τα άχρηστα πράγματα που στοιβάζονται σε κουτιά στην ντουλάπα. Έχω πληρώσει κινητά και ψηφιακές και υπολογιστές. Για αυτό νομιμοποιούμαι να έχω άποψη. Δεν είμαι κατά της τεχνολογίας, αλλά δεν θα βγω να τρέξω γυμνός στο Σύνταγμα με το φυλλάδιο του κάθε eshop στα τέτοια μου, φωνάζοντας "Τεχνολογία για όλους!" ή "LG, ηχεία, τεχνολογία!"...

Αλλά μου σπάει τα νεύρα να βλέπω ανθρώπους υπνωτισμένους και παραμυθιασμένους, να χάνουν άλλα βασικά πράγματα και να τρέχουν πίσω από φούμαρα με χρωματιστά λαμπάκια! Ήρθε το κύμα της τεχνολογίας που μας πήρε και μας σήκωσε! Γίναμε σαν τους ιθαγενείς με τα χρωματιστά κολιέ! Ανάθεμα με, είναι όπως τότε στην Αμερική...! Μας δώσανε δυο χάντρες χρωματιστές και καθόμαστε και τις κοιτάμε να λαμπυρίζουν στον ήλιο σαν χαζοί! Μας τις έδωσαν τόσο ύπουλα που μας πήρανε το σπίτι σε δόσεις και ακόμα μυαλό δεν βάλαμε!

Ανάθεμα με, παρακαλάω να κάτσει κάποιος με χρόνο στη διάθεση του, και να πάρει συνεντεύξεις από ανθρώπους γύρω στα 25 με 35... Πάω στοίχημα ότι ο μέσος Έλλην αυτής τη ηλικιακής ομάδας θα έχει αλλάξει στη ζωή του, πάνω από 7 κινητά τηλέφωνα, τουλάχιστον 2 υπολογιστές, θα έχει σε ένα ποσοστό 80% επίπεδη τηλεόραση, θα έχει και ένα netbook (ξέρετε, αυτά τα μικρά που οι Έλληνες τα κουβαλάνε πλέον και στις διακοπές μαζί), θα έχει σίγουρα ένα ή δύο playstation (γιατί και το παλιό το κρατάμε καβάτζα) και άλλα τόσα μαραφέτια! Πάω στοίχημα!

Οι εμμονές είναι κακό πράγμα... Και επειδή δεν θα σώσω εγώ τον κόσμο, πάω να κοιμηθώ.

Θα αφήσω το mp3 player να φορτίζει μαζί με την κάμερα,
Θα αφήσω το pc να κατεβάζει καμιά ταινία,
Θα χαζέψω λίγο στο netbook να με πάρει ο ύπνος,
Θα βάλω ξυπνητήρι στο iPhone,
Αλλά πριν από όλα, θα πάω τουαλέτα με το φυλλάδιο του Media Marktt για ανάγνωσμα!

Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου